PDA

View Full Version : Lexus IS-F: VIP Wheel Setup


evsmotors
07-08-2009, 07:05 PM
You guys may recognize this car. ;) Good customer of ours. We did a VIP wheel fitment for his ride. Just wanted to share the pictures.

http://photography.evsmotors.com/photos/585867726_uMGCw-L.jpg

http://photography.evsmotors.com/photos/585866316_Zthje-L.jpg

http://photography.evsmotors.com/photos/585873827_59MbZ-L.jpg

http://photography.evsmotors.com/photos/585874724_XrWFD-L.jpg

http://photography.evsmotors.com/photos/585863096_rpBeV-L.jpg

http://photography.evsmotors.com/photos/585856169_zv9rr-X2-1.jpg

http://photography.evsmotors.com/photos/585872415_K9rXe-X3-1.jpg

http://photography.evsmotors.com/photos/585858645_pinpA-X3-1.jpg

Ieathonda
07-08-2009, 07:06 PM
freaking clean!!

BrentCRX
07-08-2009, 07:08 PM
Jizz in my pants

GT-S Boy
07-08-2009, 07:09 PM
Ballin!

Mrexecutiv
07-08-2009, 07:11 PM
nice and clean.

alexdaqt
07-08-2009, 07:45 PM
WOOOOOOOOOOOOOOOOO!

AznJoe
07-08-2009, 07:47 PM
k now its your move bernie/john lol

chreeno
07-08-2009, 07:52 PM
k now its your move bernie/john lol

wrd. Looks so clean!! :thumb:

3gen_venn
07-08-2009, 07:54 PM
Nice!

king_of_HTX
07-08-2009, 08:06 PM
Oh my godamn

brainneeded
07-08-2009, 08:21 PM
i'm not really loving the brushed face with the polished edge. car could go lower too, but not the worst i have ever seen. :thumb:

socold57
07-08-2009, 08:22 PM
man i really like those wheels so simple and clean

alot of locals running them now

Jeebus
07-08-2009, 08:28 PM
Sick.

I see your sn and the center caps. Do you guys make this wheel?

socold57
07-08-2009, 08:30 PM
vip modulars with evs cap

Jeebus
07-08-2009, 08:31 PM
vip modulars with evs cap

I figured that but it said evs forged wheels so I figured Id ask lol.

PHNTM3
07-08-2009, 08:53 PM
WOOOOOOOOOOOOOOOOO!
:rock:

Kohinoor
07-08-2009, 08:56 PM
nice wheels :thumb:

DudeWithDaLude
07-08-2009, 08:56 PM
Trade me wheels immediately!!!!!!!!!!! GD they look nice!!!

MAWSTER
07-08-2009, 08:58 PM
Clean as hell. But quick question. Wht makes it a VIP wheel?

khanhdom
07-08-2009, 09:02 PM
I figured that but it said evs forged wheels so I figured Id ask lol.

don't know your own wheels?! lol

iMurDaNnY
07-08-2009, 09:04 PM
expensive

OdyOwnage
07-08-2009, 09:05 PM
Bernie needs some wheels...LOL!

3anzx
07-08-2009, 09:11 PM
nice job :rock:

CrzyS4
07-08-2009, 09:13 PM
clean.

3vil-Grin
07-08-2009, 09:14 PM
Looks good man!! IS-F = WIN!!

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!

Lucius
07-08-2009, 09:24 PM
thanks for the pics evsmotors!!! :)

LaidNeon
07-08-2009, 09:29 PM
love those wheels

yeloluda
07-08-2009, 09:38 PM
if it was mine i name her SNOW WHITE so tight?@#$@#$

timtem
07-08-2009, 09:41 PM
nextstage doing it big! sick

Erik gonzalez
07-08-2009, 09:43 PM
damn it boi! them wheels are SICK!:rock:

tru_pimp
07-08-2009, 09:44 PM
sigh, poor is-f

K3nStyl3Lanc3r
07-08-2009, 09:46 PM
They look good on there

evsmotors
07-08-2009, 09:49 PM
man i really like those wheels so simple and clean

alot of locals running them now

We are supplying them. ;)

evsmotors
07-08-2009, 09:49 PM
Thanks for all the kind words guys.

KeiichiLe
07-08-2009, 09:55 PM
WAIT A MINUTE... i think i saw this on someone's fone last night.. might have been drunk.... IS THAT LUDA"S CAR ?!

evsmotors
07-08-2009, 09:56 PM
WAIT A MINUTE... i think i saw this on someone's fone last night.. might have been drunk.... IS THAT LUDA"S CAR ?!


You probably did. ;)

PornItos
07-08-2009, 09:57 PM
So clean! :rock:

ngogsr
07-08-2009, 10:17 PM
looks nice lucuis! bernie u need to catch up!

BluSiBoy
07-08-2009, 10:21 PM
White = Win

Rim design = Win

I was hoping for some rear shots.

vnt114
07-08-2009, 10:24 PM
I love it, sits perfect!

g3tonmylevelho3
07-08-2009, 10:30 PM
it looks damn good bro

StOcKedSc400
07-08-2009, 10:41 PM
Fkn sexy!!! GJ lucius!

Agent S14
07-08-2009, 10:47 PM
so its that asian kids car

jlinky
07-08-2009, 10:51 PM
wow, wheels are finally in...it didn't take that long:thumb:

gucci mane
07-08-2009, 11:22 PM
nice...

NBPacuraTL
07-09-2009, 12:32 AM
omg.....so sick...

eN_2_Oh
07-09-2009, 12:36 AM
thats pretty nice

dsm_sport1
07-09-2009, 01:01 AM
very very clean.

Allpro55
07-09-2009, 01:03 AM
so these are the rims you were telling me about...car is so sexy lucius...WOOOO!!!

HondAcuraMayne
07-09-2009, 01:10 AM
:bowdown: so... fkn... clean! very nice :thumb:

4Greg63T
07-09-2009, 01:13 AM
damn thats clean! good work

kdt3
07-09-2009, 01:51 AM
ive seen these on another IS.. great wheel

airsi15
07-09-2009, 05:00 AM
nice

ryk
07-09-2009, 07:00 AM
WOW indeed.
It's not tooo vip and not too gawdy. It's some pretty damn perfect fitment.

its_errick
07-09-2009, 07:18 AM
clean lexus white doesnt really pop until you see it in person

northsideracing
07-09-2009, 07:36 AM
Perfect

biglos
07-09-2009, 07:50 AM
ballin

sapohonda
07-09-2009, 08:05 AM
LOOKS GOOD

alf
07-09-2009, 08:08 AM
VIP requires dumpage

pearl lude
07-09-2009, 08:59 AM
hotttttt

Ninja Clan
07-09-2009, 09:45 AM
OMG! thats freaking sick!!!! :thumb:

unitedelements
07-09-2009, 11:00 AM
looks good

evsmotors
07-09-2009, 11:28 AM
Here is a touched up photo done by Ieathonda. Thanks bro.

http://farm4.static.flickr.com/3420/3703776902_3a8afc55a0_o.jpg

datboynamsays
07-09-2009, 12:03 PM
I came in here to see some "VIP" rims...not VIP modular...booo

TONY506
07-09-2009, 12:04 PM
looks badass, i wish it had the custom paint though lol :hsugh:

Lucius
07-09-2009, 12:54 PM
looks badass, i wish it had the custom paint though lol :hsugh:

i know right! hahaha


ps. the rubbing issue has been resolved. now it will go lower!!!!! :)

d_fan
07-09-2009, 01:28 PM
siiiick lucius. im still working on the old photos lol.

StOcKedSc400
07-09-2009, 01:35 PM
I agree needs a few rear shots!!!

jakk
07-09-2009, 02:22 PM
I've always liked 5 spoke wheels. Looks good.

cobaltss
07-09-2009, 04:15 PM
SICK!!


(as in good)

jdmspec
07-09-2009, 05:46 PM
lookin good bro!

joe - one day I will get wheels just don't know when.

AznJoe
07-09-2009, 06:02 PM
lol haha

Vision
07-09-2009, 06:05 PM
OMG! thats freaking sick!!!! :thumb:

no it isnt... its siiiiiccckkkk.:thumb:

imPort pLaya D
07-09-2009, 07:24 PM
:hsrun:

MethodZRN
07-12-2009, 05:22 AM
WOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!

Hey Eddie, you ok?






Cause those wheels be HURTING NGAssss!!!!!!!! HAHAHAHAHA

dumpSTAR
07-12-2009, 07:34 AM
sick ride

northsideracing
07-12-2009, 08:55 AM
WOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!

Hey Eddie, you ok?






Cause those wheels be HURTING NGAssss!!!!!!!! HAHAHAHAHA

:trill:

Onlyk20EG
07-12-2009, 05:38 PM
very clean

wrexerc
07-12-2009, 08:12 PM
best wheels ever.

Em1_crew
07-12-2009, 08:22 PM
wow thats really nice

onejapman
07-13-2009, 12:52 AM
daym lucius u jocked the guy in team ikon is350 who has had these wheels, the guy in team ikon had these wheels on his car more than a 2 months then u came out to copy him...........weak.................

AzNVi3t2007
07-13-2009, 12:55 AM
^^^ LOL damn.

Lucius
07-13-2009, 01:22 AM
daym lucius u jocked the guy in team ikon is350 who has had these wheels, the guy in team ikon had these wheels on his car more than a 2 months then u came out to copy him...........weak.................

i ordered the wheels way before i knew someone else had them...lol


and plus mine is a different finish! :)

AlleyKat
07-13-2009, 01:23 AM
daym lucius u jocked the guy in team ikon is350 who has had these wheels, the guy in team ikon had these wheels on his car more than a 2 months then u came out to copy him...........weak.................
I dont think I remember this car? Is it red?

th3As1aNgAnGsTa
07-13-2009, 05:59 AM
clean

onejapman
07-13-2009, 09:16 AM
nah its white, so how do u know urs is a different finish then? if u ordered urs so long ago?lol

ngogsr
07-13-2009, 09:57 AM
daym lucius u jocked the guy in team ikon is350 who has had these wheels, the guy in team ikon had these wheels on his car more than a 2 months then u came out to copy him...........weak.................



he ordered his awhile back, dont get butt hurt......im pretty sure he wouldn't have wanted to sport the same wheels..

ngogsr
07-13-2009, 10:00 AM
nah its white, so how do u know urs is a different finish then? if u ordered urs so long ago?lol

he saw it at the meet, couple weeks ago. When he was waiting to get his mounted. QQ

jlinky
07-13-2009, 12:49 PM
he ordered his awhile back, dont get butt hurt......im pretty sure he wouldn't have wanted to sport the same wheels..

x2

uneek
07-13-2009, 01:05 PM
sexy, but needs more rubber.

define
07-13-2009, 01:38 PM
i just rode in my buddys twin turbo isf. those things are nasty

vnt114
07-13-2009, 02:55 PM
i still think your car looks clean, even better when its rolling......sexy ass car

AznJoe
07-13-2009, 03:20 PM
x2

i heard down the grapevine that you got a cool tool in your garage now, thats very useful haha :ninja:

datboynamsays
07-13-2009, 03:54 PM
daym lucius u jocked the guy in team ikon is350 who has had these wheels, the guy in team ikon had these wheels on his car more than a 2 months then u came out to copy him...........weak.................

lol who cares:facepalm:...jeebus has the same style rims and you dont see him bitchin

iKon_danny
07-13-2009, 08:39 PM
daym lucius u jocked the guy in team ikon is350 who has had these wheels, the guy in team ikon had these wheels on his car more than a 2 months then u came out to copy him...........weak.................

I beg to differ. I wouldn't necessarily say that this is a correct statement. I'm sure that Lucius picked these wheels because he was drawn to them by the way they look on his car. It's kind of hard not to have the same wheels on the same car since there are limited of very nice wheels you can choose from that would suit your car nicely. Down the road I'm sure you will see more IS/IS-F's with these wheels on their cars.....so does that justify them as being jockers as well? I don't believe so. Everyone has their own taste in the way they modify their car, but with as many people that modify their cars you will have cars that overlap each other in appearance which doesn't mean that they are copying each other. Also in this case I don't think it really matters who ordered theirs first and who had their mounted first. Anyways props to you Lucius for picking a wheel that really compliments your car nicely.

iKon_danny
07-13-2009, 08:41 PM
he ordered his awhile back, dont get butt hurt......im pretty sure he wouldn't have wanted to sport the same wheels..

I don't believe he is butt hurt as the IS350 he is referring to is not his.

MethodZRN
07-13-2009, 09:00 PM
I beg to differ. I wouldn't necessarily say that this is a correct statement. I'm sure that Lucius picked these wheels because he was drawn to them by the way they look on his car. It's kind of hard not to have the same wheels on the same car since there are limited of very nice wheels you can choose from that would suit your car nicely. Down the road I'm sure you will see more IS/IS-F's with these wheels on their cars.....so does that justify them as being jockers as well? I don't believe so. Everyone has their own taste in the way they modify their car, but with as many people that modify their cars you will have cars that overlap each other in appearance which doesn't mean that they are copying each other. Also in this case I don't think it really matters who ordered theirs first and who had their mounted first. Anyways props to you Lucius for picking a wheel that really compliments your car nicely.

+10

The IS350 has the Forged Project Mu brakes like mine, does that mean he jocked my style?

datboynamsays
07-13-2009, 09:04 PM
i jocked aznjoe's wheels. real talk. couldnt help it bc he was on the Work website lmao.

G35_foo
07-13-2009, 11:24 PM
+10

The IS350 has the Forged Project Mu brakes like mine, does that mean he jocked my style?

Oh my bad Junior I be jocking you to lol.

Loving the wheels. :thumb:

AznJoe
07-13-2009, 11:34 PM
wuddup tim!

nuWest
07-13-2009, 11:53 PM
car looks good.

AznJoe
07-13-2009, 11:56 PM
wuddup nick!

AznJoe
07-14-2009, 12:09 AM
i jocked aznjoe's wheels. real talk. couldnt help it bc he was on the Work website lmao.

:bowdown:

nuWest
07-14-2009, 12:39 AM
wup joe!

iRIDElow
07-14-2009, 01:28 AM
nice and clean.

Lucius
07-14-2009, 02:55 AM
Anyways props to you Lucius for picking a wheel that really compliments your car nicely.


THANKS! :)

MethodZRN
07-14-2009, 09:04 PM
i jocked aznjoe's wheels. real talk. couldnt help it bc he was on the Work website lmao.

I just wanna jock AZNJOE..... PERIOD!

G35_foo
07-15-2009, 02:25 AM
wuddup tim!

What it do. When can White Rachel and I see you do Adolf :eek3dance
-Tim

Tito Escobar
07-15-2009, 10:56 AM
I see you jockin jay z jockin jay z!!

lol! Nice pick up deLUCIUS! Is this what NS was sayin "we got something for RE??" At the Happy Teahouse meet?? BRING IT SUCKAS!! lolz Gewt shit!!!

northsideracing
07-15-2009, 10:59 AM
I see you jockin jay z jockin jay z!!

lol! Nice pick up deLUCIUS! Is this what NS was sayin "we got something for RE??" At the Happy Teahouse meet?? BRING IT SUCKAS!! lolz Gewt shit!!!

:really?:

Huh? Who said that shit?

datboynamsays
07-15-2009, 11:05 AM
:grabs popcorn:

DudeWithDaLude
07-15-2009, 11:38 AM
:really?:

Huh? Who said that shit?

+1

Jeebus
07-15-2009, 11:47 AM
Dont listen to Tito, he is 3 feet from the ground. Sometimes when normal people talk the words get lost in transition on the way down and he thinks he hears stuff. We been trying to cope with the little guy:hsrun:

Lucius
07-15-2009, 11:50 AM
I see you jockin jay z jockin jay z!!

lol! Nice pick up deLUCIUS! Is this what NS was sayin "we got something for RE??" At the Happy Teahouse meet?? BRING IT SUCKAS!! lolz Gewt shit!!!

its not NS saying they have something for RE.


its WOO clan has something for FOOT clan!!!

yall need to get back on cod! lol

northsideracing
07-15-2009, 12:51 PM
Dont listen to Tito, he is 3 feet from the ground. Sometimes when normal people talk the words get lost in transition on the way down and he thinks he hears stuff. We been trying to cope with the little guy:hsrun:
its not NS saying they have something for RE.


its WOO clan has something for FOOT clan!!!

yall need to get back on cod! lol

ROFL's

B18C1Swap
07-15-2009, 04:20 PM
Fucking nice... I want!

nuWest
07-15-2009, 04:54 PM
its WOO clan has something for FOOT clan!!!

yall need to get back on cod! lol
yall dont want none. :ninja:

04EvoEter
07-15-2009, 05:09 PM
Everyone jocks everyone! Its all good that just means we all have good taste ;)

LeetoEG6
07-15-2009, 05:11 PM
Fackin' Clean!!!

AznJoe
07-15-2009, 05:12 PM
Everyone jocks everyone! Its all good that just means we all have good taste ;)

you need more house parties!

Lucius
07-15-2009, 05:16 PM
you need more house parties!

x2

Tito Escobar
07-15-2009, 05:19 PM
:really?:

Huh? Who said that shit?
something that was relayed to me but I was like GOOD!! Friendly competition is good and healthy!! Besides you know we got love for NS and you guys always show love to us! :Ewave1:
its not NS saying they have something for RE.


its WOO clan has something for FOOT clan!!!

yall need to get back on cod! lol
Hell yeah we do!! we had some fun raiding yalls campsite muahahah!! :really?:

AznJoe
07-15-2009, 05:20 PM
hardcore > regular

socold57
07-15-2009, 05:20 PM
best wheels ever.

this guy was the first to get these wheels. so lets get it right

not that it matters

Lucius
07-15-2009, 05:34 PM
this guy was the first to get these wheels. so lets get it right

not that it matters

i thought it was ted's red 2jz camaro from evs motors?

not that it matters!

i could be wrong! lol

taquatch.
07-15-2009, 05:35 PM
picsare awkward

socold57
07-15-2009, 05:38 PM
i thought it was ted's red 2jz camaro from evs motors?

not that it matters!

i could be wrong! lol

besides ted lol

northsideracing
07-15-2009, 05:41 PM
something that was relayed to me but I was like GOOD!! Friendly competition is good and healthy!! Besides you know we got love for NS and you guys always show love to us! :Ewave1:

Hell yeah we do!! we had some fun raiding yalls campsite muahahah!! :really?:

Hmmm? PM me who said it. Im sure is was a NS groupie thats not even in NS.

We got love for you guys & everyone else in the scene

vnt114
07-15-2009, 06:03 PM
WOO

DudeWithDaLude
07-15-2009, 07:06 PM
Everyone jocks everyone! Its all good that just means we all have good taste ;)

Hello I'm Flex!

DudeWithDaLude
07-15-2009, 07:07 PM
Hmmm? PM me who said it. Im sure is was a NS groupie thats not even in NS.

We got love for you guys & everyone else in the scene

When you around Eddie you get plenty of groupie love... GO GO GO

terrorboyz
07-15-2009, 07:16 PM
nice

nuWest
07-15-2009, 08:34 PM
eddie got lots of groupies. :bowdown:

lsteg96
07-15-2009, 08:49 PM
very nice car
vip on is-f?
rear looks better than front maybe if the wheels werent turned

Lucius
07-15-2009, 10:34 PM
im not going vip...


just wanted aggressive wheels on a sports car! :)

lyttleviet
07-15-2009, 11:14 PM
hot ...

3gen_venn
07-15-2009, 11:18 PM
i thought it was ted's red 2jz camaro from evs motors?

not that it matters!

i could be wrong! lol

http://ervin-llanera.smugmug.com/photos/590477655_byTVQ-S-1.jpg

well, this was his camaro's wheels from a recent meet. unless he has been changing to newer ones...

Then again, it's his company, so he can always be the first to own his line-up. :thumb:

any more plans for her Lucius?

Lucius
07-16-2009, 12:26 AM
those are his current wheels. he has new wheels coming in very soon! lol


as for mods for my car. i do want to go turbo and upgrade my audio from the peice of crap mark levinson sound system. lol
im looking along with lines of dynaudio 3channel components setup with audison bit one for tuning

northsideracing
07-16-2009, 05:12 PM
When you around Eddie you get plenty of groupie love... GO GO GO
eddie got lots of groupies. :bowdown:

ROFL's!!!

My nga's!!

:trill:

Onrie
07-17-2009, 12:00 PM
Damn that looks good

RedAggie03
07-17-2009, 04:51 PM
Very nice car. Loving the wheels/stance.

evsmotors
07-17-2009, 06:29 PM
I had the VR08s in SPF on my Camaro a long time ago. We changed up the wheels on the Camaro. Thats not even talking about my CLS55 or SL55 or SL65 that had them way back. ;) Wow 8 pages strong Lucius I think you chose the right wheel! ;)

Agent S14
07-17-2009, 11:55 PM
as for mods for my car. i do want to go turbo and upgrade my audio from the peice of crap mark levinson sound system. lol
im looking along with lines of dynaudio 3channel components setup with audison bit one for tuning

whats wrong with mark levinson,i love their lexus sound system. you crazy.give me your speakers.:hsrun:

Jeebus
07-18-2009, 12:29 AM
I had the VR08s in SPF on my Camaro a long time ago. We changed up the wheels on the Camaro. Thats not even talking about my CLS55 or SL55 or SL65 that had them way back. ;) Wow 8 pages strong Lucius I think you chose the right wheel! ;)

It is a nice wheel though.:Optimus:

Lucius
07-20-2009, 10:16 AM
It is a nice wheel though.:Optimus:

i wish i can achieve a lip like yours!!!!!
lol

duc
07-20-2009, 11:43 AM
very nice wheel setup!

go NS!