PDA

View Full Version : RSX: just got an accident today 6/30


H_Town_MPower
06-30-2009, 12:49 PM
A stupid driver try to run pass red light and hit into the right hand side of my car lucky im ok and the car now is in the shop to fix here are some pics that i took by using my iphone 3G (Accident located on south main 90 and sam houston pk.way be careful guys the light turn red and green so quick and no camera there too)

http://i44.tinypic.com/33xtzbl.jpg
http://i40.tinypic.com/23ypi.jpg
http://i40.tinypic.com/2dgqsdz.jpg
http://i44.tinypic.com/2q9asxz.jpg
http://i43.tinypic.com/xat2m1.jpg
http://i39.tinypic.com/2zyzygx.jpg
http://i44.tinypic.com/2cxt668.jpg
http://i43.tinypic.com/2lnzjar.jpg
http://i42.tinypic.com/2wdshow.jpg
http://i39.tinypic.com/b8qzci.jpg
http://i42.tinypic.com/28jfx48.jpg
http://i42.tinypic.com/2vbk901.jpg


here is the truck that hit my car driver is a MEXICAN dude LOL be Alert ^^

http://i40.tinypic.com/2uxyb0o.jpg
http://i40.tinypic.com/2rfu99z.jpg
http://i43.tinypic.com/21lu0p1.jpg


sorry for huge pics guys here are some pics i has make it smaller

Street Kings
06-30-2009, 12:52 PM
Damn that really Sux. Hope everything works out for u.

treeee
06-30-2009, 12:53 PM
good god resize pictures.

Skribble.
06-30-2009, 12:55 PM
atleast you didnt get washed down in poo....

its_errick
06-30-2009, 12:55 PM
wth! that sucks! the company knows they bad drivers so they have the gaurd :( poor car/volks/and possibly ur neck

H_Town_MPower
06-30-2009, 01:06 PM
thx for the concern guys im so pale when it first hit me but now im ok, is were a driver fault not me he got a ticket so im now still waiting for the insure to come and gave the price how much to fix the car and so am i too ^^

PornItos
06-30-2009, 01:08 PM
good god resize pictures.

What he said and fix the title please just read the thread on it. :Ewave1:

1badasscrx
06-30-2009, 01:14 PM
Good thing you are ok sorry about the car

uneek
06-30-2009, 01:20 PM
I think it messed with your grammar.

sorry to hear about the car, hope they fix it right.

Happy
06-30-2009, 01:23 PM
suckzor

dantheman
06-30-2009, 01:47 PM
please take bigger pics and make them closer to the damage so i can see it better.

DC
06-30-2009, 01:55 PM
please take bigger pics and make them closer to the damage so i can see it better.

lolz

I feel your pain, bro. I'd hate to have my front end damaged like that, since my retrofits would be ruined.

If it's of any consolation to you, some mexican smashed into my RSX back when it was only 4 months old. Damage was confined to the rear, though, and at least he had insurance.

pewterhatch
06-30-2009, 01:56 PM
Oh we gonna gets paid.

imPort pLaya D
06-30-2009, 03:05 PM
goddamn those pictures are huge.

but sucks to see a dc5 in such pain lol.

my rsx is about to go under the knife also

steven silver h22
06-30-2009, 03:38 PM
sorry to hear that! I hope your ok, poor RSX :(

Chops
06-30-2009, 03:43 PM
damn that sucks..that big ass thing kept the damage low though..imagine if he used the whole front :eek:

iRIDElow
06-30-2009, 04:02 PM
good god resize pictures.

wrd

vtec kid
06-30-2009, 04:44 PM
good god resize pictures.

H_Town_MPower
06-30-2009, 05:03 PM
[QUOTE=H_Town_MPower;9913411]A stupid driver try to run pass red light and hit into the right hand side of my car lucky im ok and the car now is in the shop to fix here are some pics that i took by using my iphone 3G (Accident located on south main 90 and sam houston pk.way be careful guys the light turn red and green so quick and no camera there too)

http://i44.tinypic.com/33xtzbl.jpg
http://i40.tinypic.com/23ypi.jpg
http://i40.tinypic.com/2dgqsdz.jpg
http://i44.tinypic.com/2q9asxz.jpg
http://i43.tinypic.com/xat2m1.jpg
http://i39.tinypic.com/2zyzygx.jpg
http://i44.tinypic.com/2cxt668.jpg
http://i43.tinypic.com/2lnzjar.jpg
http://i42.tinypic.com/2wdshow.jpg
http://i39.tinypic.com/b8qzci.jpg
http://i42.tinypic.com/28jfx48.jpg
http://i42.tinypic.com/2vbk901.jpg


here is the truck that hit my car driver is a MEXICAN dude LOL be Alert ^^

http://i40.tinypic.com/2uxyb0o.jpg
http://i40.tinypic.com/2rfu99z.jpg
http://i43.tinypic.com/21lu0p1.jpg


sorry for huge pics guys here are some pics i has make it smaller

Buddhaz Wisdom
06-30-2009, 05:10 PM
You got hit by mobile shit.

H_Town_MPower
06-30-2009, 05:27 PM
yup lol :-(

jdmspec
06-30-2009, 05:50 PM
lol at the "lets talk trash" sign

pearl lude
06-30-2009, 06:01 PM
ouchhh

00jdmcivic
06-30-2009, 06:01 PM
sux

dumpSTAR
06-30-2009, 08:19 PM
you can fix that!

h22power
06-30-2009, 08:26 PM
Sry to hear about ur car!! i wonder why there was so much traffic, maybe could be cuz of that.

got_rwd?
06-30-2009, 08:30 PM
mexican hit the fob

profuse007
06-30-2009, 08:36 PM
accidents just ruins your day. now get a good lawyer and get some money.

TRDalive08
06-30-2009, 08:38 PM
Dam atleast your ok

trang_man
06-30-2009, 08:41 PM
Glad your ok.

polything
06-30-2009, 08:59 PM
mexican has a push bumper, he got you good!

sapohonda
06-30-2009, 09:52 PM
that sux!

time for 05-06 front end! :ninja:

handjobs
06-30-2009, 09:57 PM
why do the nice cars get hit...there are plenty of crappy hondas that are out tehre that should be hit cuz they are eye sours..but not this sexy rsx

H_Town_MPower
06-30-2009, 10:05 PM
why do the nice cars get hit...there are plenty of crappy hondas that are out tehre that should be hit cuz they are eye sours..but not this sexy rsx

i wish i could answers you that questions but its just not my day

H_Town_MPower
06-30-2009, 10:07 PM
mexican hit the fob


fob on those folks like you whom talking crap in here
thx cu

ebellis
06-30-2009, 10:13 PM
accidents just ruins your day. now get a good lawyer and get some money.

P.O.E.T.
06-30-2009, 10:20 PM
is that under the railroad bridge on 90?.....

if it is......

i seen alot of accidents in there!

mojo_jojo77777
06-30-2009, 10:21 PM
sucks man. but at least now you can upgrade to the 05-06 front while they're at it

EM1_Dude
06-30-2009, 11:09 PM
sucks man. but at least now you can upgrade to the 05-06 front while they're at it

things happend for a reason i got into a fender bender after the all team bash meet n now my car looks better than b4:rock: and like mojo said do a 05-06 conversion while they are at it!!!!! :thumb::rock:

luDeboI
06-30-2009, 11:14 PM
sucks!!!!

JDM-EG6
06-30-2009, 11:25 PM
luckly nothing happened to the truck lol...... jk





















sucks to see about your car, hopefully they do a good job fixing your car...... gl

jakk
07-01-2009, 04:11 AM
Glad you're ok. Hope insurance will take care of you.

intangible
07-01-2009, 07:03 AM
ouch! did the driver of the other vehicle get a ticket??

MilanoFC
07-01-2009, 07:52 AM
oh that was you. i passed by on my way to work and it was gettin put on the flatbed yesterday

H_Town_MPower
07-01-2009, 08:36 AM
is that under the railroad bridge on 90?.....

if it is......

i seen alot of accidents in there!


yup its there location

H_Town_MPower
07-01-2009, 08:38 AM
ouch! did the driver of the other vehicle get a ticket??

yes he dose get a ticket thx for the concern

H_Town_MPower
07-01-2009, 08:41 AM
oh that was you. i passed by on my way to work and it was gettin put on the flatbed yesterday

oh for real wat kinna car are you in are you the one that drove a subaru i dont really pay attentions at all sorri

CarlosEsqueda
07-01-2009, 07:57 PM
hahaha look at the metal rail... truck is ready for demolition

f1ip
07-01-2009, 08:02 PM
dang u got hit by a tank

LeetoEG6
07-02-2009, 10:43 AM
Another RSX Brother down :(

I hope everything works out for you.

si_kid_22
07-03-2009, 02:21 AM
CLEAN RIDE but sorry that had to happen good luck

H_Town_MPower
07-03-2009, 09:07 PM
the insure has came and looked already and they're said its total lost for the car i were like ??????????????? but life has to moved on and i has to found for me a new ride agian thanks to all folks for concert about me and hope to seem you guys agian in my new ride but i dont know which one i will get ^^^^^

91SEE-ARE-EX-Si
07-03-2009, 09:48 PM
Good thing that truck had a bumper guard, you wouldn't want to mess that truck up.


JK. Sucks.

iknoyoonikka
07-06-2009, 08:13 AM
total loss!!!!? dayem this sucks it was a clean rsx.

racerblack19
07-06-2009, 08:52 AM
wtf man

3anzx
07-06-2009, 06:24 PM
that sucks man, hope the new ride's better

tunedis95
07-06-2009, 06:52 PM
Ima weld a couple of those metal bumpers on my LEX!!!!!!