PDA

View Full Version : Nissan Skyline GT-R: Car full of pedophilic idiots


f aKe
06-07-2009, 09:10 AM
http://www.andrewho.com/recent/040328sau/images/DSC_1910_2.jpg

http://www.andrewho.com/recent/040328sau/images/DSC_1438.jpg

http://www.andrewho.com/recent/040328sau/images/DSC_1448.jpg

heres more shots but in wallpaper mode
http://www.wallpapergarage.com/content/view/51/29/


THREE more young lives have been cut tragically short after another P-plate driver behind the wheel of a high-powered car crashed into a power pole at ridiculous speed.

Emile Dousset, 20, may have been going as fast as 200km/h when the Nissan Skyline GT-R hit a slight dip in the road, sending it airborne.

The car was ripped in two by the force of the impact, instantly killing pregnant 15-year-old Natasha Schyf, who was riding in the back, and her boyfriend Karl Homer, 33.

The shocking accident comes as Transport Minister Carl Scully revealed he had included The Daily Telegraph's demands for strict new laws for P-platers in a discussion paper on young driver safety.

The $110,000, souped-up sports car was airborne for about 40m on Chamberlain Rd, Wyoming, on the Central Coast, before it speared into the pole and broke in two at 8.50pm on Monday.

http://moarpics.com/images/y4eeojwwooxtxyovmqd.jpg

http://moarpics.com/images/i6nsizoasn4jr8urlr2g.jpg


20yr old behind the wheel :facepalm:

heyitsryan
06-07-2009, 09:13 AM
Beautiful car.
Uh, asides from the obvious that the driver made a mistake and killed four people ( himself and a unborn baby included), I think the worst part of this story is that there is a 15yr old pregnant female dating a 33yr old man. WTF is wrong with people in this world?!?!?
I'm also going to go out on a limb and assume the boyfriend is the father.. WTF.

azkicker0027
06-07-2009, 09:14 AM
some people don't deserve their cars.....

as grim as it may sound, some people can't handle what they create.....

they thought they can......

StoCk_Em1
06-07-2009, 09:17 AM
GOD!

iRIDElow
06-07-2009, 09:21 AM
Wtf

walg
06-07-2009, 09:21 AM
RIP R34.

No big loss with the people, they obviously didn't respect what they had.

Vtak16
06-07-2009, 09:23 AM
wait wait WAIT pregnant 15 year old killed along with her 33 year old boyfriend?
ROFL

f aKe
06-07-2009, 09:24 AM
wait wait WAIT pregnant 15 year old killed along with her 33 year old boyfriend?
ROFL

same thing i was thinking :facepalm::facepalm:

timtem
06-07-2009, 09:25 AM
damn!!

f aKe
06-07-2009, 09:29 AM
probably the 33yr old was the owner of the car

and 20yr old was the baby daddy of the 15 yr old

and news coverage got it all messed up

idk just a thought

Benny
06-07-2009, 09:32 AM
this is pretty old. talkin years and years.

iknoyoonikka
06-07-2009, 09:33 AM
so fail and so sad.

f aKe
06-07-2009, 09:34 AM
ahh... sorry for the repost...had seen it on another forum :facepalm:

yeah your rite benny 2004 :gonk:

DAkid
06-07-2009, 09:35 AM
this is pretty old. talkin years and years.

i knew i had seen this car before.

stone_free
06-07-2009, 09:36 AM
so fail and so sad.

TurboFC3C
06-07-2009, 09:41 AM
this is pretty old. talkin years and years.

old as balls

luDeboI
06-07-2009, 09:42 AM
sucks

tail lights are still good!!! lol

Destinetodrive
06-07-2009, 10:20 AM
I think the worst part of this story is that there is a 15yr old pregnant female dating a 33yr old man. WTF is wrong with people in this world?!?!?
I'm also going to go out on a limb and assume the boyfriend is the father.. WTF. Well put

polything
06-07-2009, 10:24 AM
wait wait WAIT pregnant 15 year old killed along with her 33 year old boyfriend?
ROFL

:hsrun: how did a 20 yrs get this car? I would not give my child this kind of power when he turns 20.

danyo492
06-07-2009, 10:24 AM
holy crap....RIP

mofoD
06-07-2009, 10:29 AM
:hsrun: how did a 20 yrs get this car? I would not give my child this kind of power when he turns 20.

sometimes when you are 20 you dont need your parents to buy the car you want if you buy it yourself with your money, fob.

ReVolt
06-07-2009, 10:30 AM
this made me ROFL

RIP skyline!!

damgeorge
06-07-2009, 10:57 AM
damn !!!

king_of_HTX
06-07-2009, 11:19 AM
wait wait WAIT pregnant 15 year old killed along with her 33 year old boyfriend?
ROFL

LMFAOOOOOOOOOOOOOOOO :rofl:

northsideracing
06-07-2009, 11:26 AM
damn

Narcissistic
06-07-2009, 12:23 PM
instantly killing pregnant 15-year-old Natasha Schyf, who was riding in the back, and her boyfriend Karl Homer, 33.

jdmitr01
06-07-2009, 12:30 PM
Ive seen this post before.. I would like to said GOOD JOB FOR THEM HAHAHA.. WHo give a fuck?

AlleyKat
06-07-2009, 12:57 PM
instantly killing pregnant 15-year-old Natasha Schyf, who was riding in the back, and her boyfriend Karl Homer, 33.
:really?:

mofoD
06-07-2009, 01:07 PM
lol when that pedo was 18, she was born. LOL WOW.

4Greg63T
06-07-2009, 01:20 PM
omg this is so sad people and car wise....
some people don't deserve that kind of car

needforsleep
06-07-2009, 02:03 PM
wow.. 15 yr old with 30 yr old

TRDalive08
06-07-2009, 02:07 PM
dam

poptart3191
06-07-2009, 02:11 PM
sigh.

McPrahPrah
06-07-2009, 02:21 PM
The 15 year old was probably a hoe.

And FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU the skyline is just....damn..

I like how the two taillights are right next to eachother chillin lol

AzNVi3t2007
06-07-2009, 02:28 PM
How the hell does this kid get such a car???? and a 15year old slut with an old ass pedophile? wow... rip I guess. I feel worse for the car :gonk:

th3As1aNgAnGsTa
06-07-2009, 03:00 PM
damn..

g3tonmylevelho3
06-07-2009, 03:23 PM
Ive seen this post before.. I would like to said GOOD JOB FOR THEM HAHAHA.. WHo give a fuck?


Damn, show some respect. I'd say RIP to the car and condolence to the family who lost their loved ones.

PHNTM3
06-07-2009, 04:00 PM
damn, regardless of the situation, this is a sad story.
so RIP for the people who passed away.

super RIP for the Skyline...



but yeah for real, 15 and 33... interesting.

KillerGreen
06-07-2009, 04:19 PM
http://cdnll-0.liveleak.com/u/thumbs/2008/Mar/26/253105_344_avatar.jpg

Agent S14
06-07-2009, 04:28 PM
this is pretty old. talkin years and years.

Real old this was posted here years ago.

top end tuner
06-07-2009, 04:36 PM
dam yeah this is old i remember this. the story goes the car belonged to the father of the 20 year old kid. the Father decides to go on vacation and while they were away the 20 year old decides to take it out on a joy ride

SonicGSR
06-07-2009, 04:59 PM
dam yeah this is old i remember this. the story goes the car belonged to the father of the 20 year old kid. the Father decides to go on vacation and while they were away the 20 year old decides to take it out on a joy ride

and take his life, a 15 y/o life, and a 300 year old pedophiles life :facepalm:

terrorboyz
06-07-2009, 05:02 PM
and the unborn baby:(

KillerGreen
06-07-2009, 05:36 PM
and take his life, a 15 y/o life, and a 300 year old pedophiles life :facepalm:

dude thats a fuckin old ass pedo

its_errick
06-07-2009, 05:44 PM
RIP but 33year old and pregnate 15...wow?

tony_crx_si
06-07-2009, 07:22 PM
lol when that pedo was 18, she was born. LOL WOW.

:rofl::rofl::rofl::rofl:


RIP to everybody

king_of_HTX
06-07-2009, 07:37 PM
This thread title should read:

Nissan Skyline GT-R: Car full of idiots.

TRD_Celica00
06-07-2009, 07:43 PM
poor car

grncivic03
06-07-2009, 07:54 PM
I think because of this accident NSW drivers with red & green P plates cannot drive turbo cars. I also believe that they have a hp restriction until they get a full drivers licence.

For the people that dont know what NSW is: New South Wales, Australia

racerblack19
06-07-2009, 07:55 PM
old as balls
shiet i havent seen this?!wtf

Aralliius
06-07-2009, 08:06 PM
rip r34

pho_shizzle
06-07-2009, 09:25 PM
The car was ripped in two by the force of the impact, instantly killing pregnant 15-year-old Natasha Schyf, who was riding in the back, and her boyfriend Karl Homer, 33.

:lol:
:facepalm:
:facepalm:

mofoD
06-07-2009, 09:29 PM
This thread title should read:

Nissan Skyline GT-R: Car full of idiots.

done

KeiichiLe
06-07-2009, 10:17 PM
fail

Nissan Skyline GT-R: Nissan Skyline GT-R: Car full of pedophilic idiots

mofoD
06-07-2009, 10:19 PM
lol my bad

KeiichiLe
06-07-2009, 10:33 PM
hahha nice!

Costas
06-07-2009, 11:16 PM
man.. the other day at work there was a guy that came in with his wife, he was 45, she was 19 and pregnant from him. they started dating 3 years ago, meaning he was 42 and she was 16. i don't get it...

4doorjdmwhore
06-08-2009, 12:32 AM
Beautiful car.
Uh, asides from the obvious that the driver made a mistake and killed four people ( himself and a unborn baby included), I think the worst part of this story is that there is a 15yr old pregnant female dating a 33yr old man. WTF is wrong with people in this world?!?!?
I'm also going to go out on a limb and assume the boyfriend is the father.. WTF.


QFT.

mojo_jojo77777
06-08-2009, 12:33 AM
man.. the other day at work there was a guy that came in with his wife, he was 45, she was 19 and pregnant from him. they started dating 3 years ago, meaning he was 42 and she was 16. i don't get it...



^gross

al
06-08-2009, 06:27 AM
this is pretty old. talkin years and years.

Yeah, the pedophile, had he survived, would be pushing 40 by now

teggy
06-08-2009, 10:32 AM
chris hanson cut their brake lines ans super glued the accelerator to the floor :( dam that hanson!!

mofoD
06-08-2009, 11:12 AM
damn that hanson!

OdyOwnage
06-08-2009, 12:14 PM
Beautiful car.
Uh, asides from the obvious that the driver made a mistake and killed four people ( himself and a unborn baby included), I think the worst part of this story is that there is a 15yr old pregnant female dating a 33yr old man. WTF is wrong with people in this world?!?!?
I'm also going to go out on a limb and assume the boyfriend is the father.. WTF.

Seriously, WTF...

:stare:

AzNVi3t2007
06-08-2009, 12:17 PM
lol @ title change.

PornItos
06-08-2009, 12:22 PM
chris hanson cut their brake lines ans super glued the accelerator to the floor :( dam that hanson!!

OMG :rofl:

stevo123
06-08-2009, 05:27 PM
looks like somebody is ready to jack the tail lights lol, put them off nicely to the side

2190days...
06-08-2009, 05:43 PM
chris hanson cut their brake lines ans super glued the accelerator to the floor :( dam that hanson!!

i would put it in neutral and let the motor blow over killing myslef, if that was the situation of course lol.

king_of_HTX
06-08-2009, 06:32 PM
done

Oh snap! :rofl:

KHAN CONNECTION
06-08-2009, 06:41 PM
damn welcome to 2004

IntegraNationRR
06-08-2009, 08:08 PM
horrible.